مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از افزایش دمای هوا و نفوذ گردوغبار در جو استان خبر داد و گفت: دمای هوا در نواحی گرمسیری استان به ویژه در بخش سومار تا 40 و 41 درجه سانتیگراد گرم می‌شود.
کد خبر: ۴۳۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 28 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمد خسروی از افزایش دمای هوا از امروز یکشنبه تا اواسط هفته‌جاری در استان خبر داد و گفت: میزان دمای هوای استان طی این هفته روندی افزایشی دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی در جو منطقه، تصریح کرد: دمای هوا بین یک الی سه درجه سانتیگراد روند افزایشی دارد.

این مسؤول ادامه داد: احتمالا دمای هوا در نواحی گرمسیری استان کرمانشاه همچون بخش سومار تا 40 و 41 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

خسروی با اشاره به احتمال افزایش دمای هوای شهر کرمانشاه بین 35 تا 36 درجه سانتیگراد بالای صفر، تصریح کرد: افزایش دمای هوا در اکثر مناطق استان تا روز چهارشنبه پدیده جوی قالب در منطقه است.

وی یادآور شد: گذر موجی کم دامنه از جو منطقه در روزهای پنجشنبه 11 و جمعه 12 خرداد، علاوه بر کاهش دمای هوا و تشدید وزش باد، در بعضی ساعات، مجدداً شرایط را برای نفوذ غبار به جو استان فراهم می‌کند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار داشت: وقوع پدیده گردوغبار در نواحی مرزی استان کرمانشاه بروز بیشتری دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار